fredag 4 juli 2014

Ett liv på på hoppet syns..

Fick se mig själv idag i det senaste nyhetsbrevet från Stockholm Ultra där jag efter 55km gör ett hopp som ser gigantiskt ut, Kul!! Har en vana i mina lopp att alltid hoppa framför fotografer, vet egentligen inte varför men i den här bilden var jag aningen uttråkad men pigg i benen så varför inte hoppa lite? Och såklart; visst är det kul när man fastnar på bild. :-)

Se ultrahoppet på Stockholm Ultra nyhetsbrev

För er som funderar på vilket ultralopp ni ska springa kan jag varmt rekommendera Stockholm Ultra. Har aldrig varit med om mer engagerade och peppande funktionärer i ett lopp. Går bästa att beskriva som 10 mils njutning för att hela arrangemanget och staben som driver är så fantastiska. Lägg därtill alla turister och picknickfiltar efter banan som lyfter fram löparna varv efter varv runt den vackra miljön på Djurgården med blandningen av stad och natur.

Stockholm Ultra målgång
Pigg i benen efter 10 mil. Sanningen är att man är aldrig så pigg som efter en avslutad utmaning

Idag ser jag framemot Engelbrektsstafetten tillsammans med klubbkompisarna i Hemlingby LK. Rapport kommer senare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar